diumenge, d’octubre 11, 2009

La meva contribució al centenari Ferrer i Guàrdia

En aquest últim any he estat treballant en el tema Ferrer. He escrit uns tres articles i una comunicació per a un congrés. He preparat un llibre que em queda a l'ordinador i que, si tinc temps i alguna editorial té interès, miraré de publicar-lo. No penso pilotejar ningú, òbviament. El cas és que el dia 13 d'octubre, dimarts, farà cent anys de l'afusellament (no, com diuen alguns, assassinat legal). No m'agrada que es celebri més la figura que l'obra, però les persones som així: els noms sempre van per endavant. Com sigui, us deixaré una part d'un article escrit en castellà i en col.laboració, com més m'agrada; un article polèmic, i, ja que alguns m'ho han dit, força interessant, sobre l'autoria del llibre. També el posaré en la barra lateral ja que circula per internet.