dissabte, d’octubre 04, 2008

Ser polític

dijous, 11 / setembre / 2008
Estic una mica fart dels polítics. Sé que aquesta opinió no agrada gaire als polítics. Tampoc a aquells que en treuen profit dels polítics. Els polítics aprenen a ser polítics de mala manera. Us heu fixat amb quina parsimònia parlen? Mai es posen nerviosos. Perquè prenen distància del que diuen. Mentides. Manipulacions. No conec cap persona que tingui bones intencions i que no s’esveri davant de certes situacions. Els polítics, no. Totes les pitjors persones que he conegut són tranquil·les parlant (persones amb certa cultura). Totes acaben "triomfant". Jo estic fart dels trepes i els polítics.
M'acabo de tancar una porta de futur.
M'és igual.
Bona diada
(Ja us explicaré l'anécdota de la biblioteca. Total és poca cosa. Avui volia escriure sobre la FP. Ja us ho explicaré un altre dia)

enviat per Albert Esteruelas a la/es 11:10