dissabte, d’octubre 04, 2008

Volia escriure una anécdota, però m'he sortit del tema

dimarts, 9 / setembre / 2008
No pensava escriure encara. No. No sé quina periodicitat hauré de fer servir perquè no m'agrada gens ni la incertesa, ni l'esponteneïtat. M'encanta dir: dimecres. I pum. M'ho aniré pensant. És que no tindré gaire temps. Sí tinc pensat fer un Quadern d'Alella, on visc. Es titularà "Alella: tant per veure". I a veure que es veu. També, segurament, faré una altra monografia sobre la Història de l'Educació a la Catalunya Contemporània, que s'anirà amb el pla de Bolonya. S'anirà del tot o s'anirà a l'optativitat. Tothom defensa la seva assignatura. La meva la defensen els alumnes. En un tripartit catalanista, pum!. Toma del frasco carrasco.

De fet volia explicar-vos una anècdota de la bilioteca. Altre dia. Ara no puc. (Hauria de posar coloraines i enllaços... però...)

enviat per Albert Esteruelas a la/es 16:01